라이팅 이슈 문제들 왜이렇게 해석의 가능성이 열려있나요?
조금 쓰다가 보면 뭔가 오프토픽 같은 느낌이 들 때가 종종 있더라구요 ㅠㅠㅠ
이럴때는 그냥 제가 scope을 줄여서 그거에 맞게 쓰면 되는건가요?
예를 들면, Educators should base their assessment of students' learning not on students' grasp of facts but on the ability to explain the ideas, trends, and concepts that those facts illustrate.
이 문제에서 반대 이유를
1) mere facts are still important since it helps to understand abstract ideas
2) assessment of ability to explain ideas, trends, and concepts can be subjective. To make the process of assessment justifiable, multiple graders should be involved, which is ineffective and arduous.
이런식으로 잡아도 되나요?
'모범답안들은 개념보다 사실을 배우는 게 더 중요하다'라는 식으로 서술되어 있어서, 제가 방향을 잘못잡고 있는 건지 궁금해 여쭤봅니다 ㅠㅠ